Jak podnieść sprzedaż dowozów i wynosów w restauracji? [E-book]

W czasach pandemii oferta na wynos często staje się dla restauracji i kawiarni jedyną szansą na przetrwanie. Dziś toczy się walka o jakikolwiek kapitał. Nikomu nie trzeba chyba tłumaczyć, jak bardzo specyficzną branżą jest gastronomia. W większości przypadków nie posiada rezerw finansowych, dlatego nie była – i często nadal nie jest – gotowa na nagłe sytuacje kryzysowe.

Lockdown uderzył w tę branżę wyjątkowo dotkliwie

Wiele restauracji nie było zupełnie przygotowanych do przeniesienia biznesu do internetu i przestawienie się na same dowozy. Niezmiernie cieszy, że duża część sektora HoReCa zareagowała błyskawicznie, wykazała się wyjątkową elastycznością i podjęła walkę o przetrwanie dzięki sprzedaży online. W takiej sytuacji wsparcie Gości, którzy zamawiają jedzenie na wynos, jest cenniejsze niż kiedykolwiek wcześniej. Nie zawsze gra toczy się o generowanie wielkich zysków, ale o zaangażowanie Gości w naszą markę. Z pewnością, w związku z pandemią, wielu restauratorów wprowadziło już możliwość realizacji zamówień na wynos bądź z dowozem. Ci, którzy zrobili to już w marcu czy kwietniu i w promocję tych usług włożyli wszystkie siły, dziś już nie odczuwają skutków lockdownu tak dotkliwie. Ba! Część z nich, w stosunku do tego samego okresu w zeszłym roku, zanotowało nawet wzrost!

Przeczytaj także: Jak przenieść restauracje do online?

Co zrobić, aby dostawa i wynos stały się stabilną nogą naszego biznesu?

Ten e-book odpowiada na wszystkie pytania, które od dawna sobie zadawałeś. Znajdziesz w nim także praktyczne wskazówki, tutoriale krok po kroku i mnóstwo przykładów wziętych z życia. Dowiedz się, jak podnieść sprzedaż dowozów i wynosów w swoim lokalu. #JesteśmyWTymRazem

Kto podzielił się swoja wiedzą i doświadczeniem w tym e-booku?

Agnieszka Borek i Marta Panfil, które razem tworzą fika dla gastronomii. To dwie przyjaciółki, które zawodowo połączyła miłość do jedzenia, restauracji, szeroko rozumianego marketingu. Posiadają specjalistyczną wiedzę teoretyczną i praktyczną. Mają ponad 9- letnie doświadczenie w branży gastronomicznej, na różnych stanowiskach: kelnerki, managera czy osoby zarządzającej kilkunastoma restauracjami jednocześnie. Pracowały z najlepszymi i dla najlepszych w kraju i nie tylko. Łącznie w swoim portfolio posiadają ponad 50 logotypów taki restauracji jak Der Elefant, Jeff’s, U Szwejka, Sushi Zushi, Niewinni Czarodzieje 2.0, Zoni, WuWu, Brooklyn Burgers czy gwiazdkowa restauracja Senses. Czerpią autentyczną radość ze wspierania i pomagania ludziom w biznesie gastronomicznym.